14 Temmuz 2011 Perşembe

+1 oldu birisi :)


Gerçekten iyi ki doğmuşumm, iyi ki tanımışım hayatımdaki herkesi.. Bütün duyguları bir güne sığdırdığım bir doğum günü oldu benim için... Hüzünü , birliği, bütünlüğü, mutluluğu, heyecanı hepsini yaşattılar bana :)
Derinden, en derinden çıkardığım insanlar da oldu zamanın bile bizi bir araya getiremeyeceğine inanamadığıum halde doğum günümün konuşmaya  vesile olduğu insanlar.. yine de güzeldi. Bunun  için teşekkür ediyorum hayatımdaki herkese.. Teşekkürler, büyüyorum sizinle...


Sanırım yavaş yavaş 20. yaşımla vedalaşıyorum artık.. Bir ağırlığı yok mu sizce de 20'nin bir çırpıda gururla söyleniyor sanki. 21 farklı bir dünya gibi.. Sorumlulukları, gelecek kaygısını, hayatı anlatıyor. 20 en genç en yaşanılacak yaş gibi geliyor. 20 den sonrasını da saymayacağım herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder